domingo, 22 de abril de 2007

Manda C.... (2)


E tanta que tivo. Aí vos poño algúns exemplos:
"Un juez cambadés rechaza un hipocorístico


"En O Grove no Registran a Pepe"
( La Voz de Galicia-Sociedad-xoves,19 de abril 2007)
"El juzgado impide que un niño de O Grove se llame Pepe a pesar de que ya lo permite la Ley"
Los padres presentarán recurso.Denuncian que tnto el jez como el fiscal desconocen la nueva legislación
(Faro de Vigo-Arousa e Sociedad-xoves,19 de abril 2007)


"Denuncian que el Registro Civil deniega inscribir a un niño con el nombre de Pepe"
(Diario de Arousa- xoves,19 de abril 2007)

O día 20 nas noticias das 9 da noite en Antena 3, novos titulares na prensa do sábado, meu pai falando na Radio Galega o domingo... en fin demasiado.
Meus pais presentaron xa o recurso contra da decisión do xuiz e ademáis tamén presentaron denuncia contra del e da fiscal ante o Colexio de Notarios e do Rexistro e ante o Fiscal-Xefe do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, por neglixencia na súa actuación.
Se todo va como debe...........Vailles acordar a allada!!.
No que toca ao meu nome.... Eu sigo sendo Pepe e seguirei sendoo. Agora só é cuestión de días que chegue a resolución final de Madrid. Xa vos informarei.
Así que xa vedes....Manda C....!!

E todo isto con mes e medio neste mundo!!!
Polo demais so dicirvos que paso o día a rir, comer e durmir. Debeu ser todo este asunto o que me puxo de tan bo humor.


No hay comentarios: