miércoles, 13 de junio de 2007

Para Lolita


Recibin unha carta dunha admiradora que, segundo meus pais é pintora ou algo así. O certo é que é do melloriño que coñezo e, se non estaba prendado abondo dela, con isto que me escribiu tenme xa coladiño polos seus ósos. E é que non é para menos. Para que me entendades aí vola deixo e vós xulgade se teño ou non teño razón:


"Pepeneno, estás moi guapo e moi forte, e xa habrás oido dicir que eres igualiño a teu pai. Bueno, ti eres mais guapo que el, pero non llo vaias a dicir.¿Como se sinte un, subido no colo do seu abó, enriba de un camión tan grandísimo? xa non importa que non teñas papeis Pepe, véseche un tio moi importante, debes ser a envexa de todos os nenos de 57 cms de altura, porque ademais de ter semellante camion(como e de teu abó e como si fora teu) a okupa que tes na casa che canta nanas e che da biquiños. Así calquera,...Claro que, tamen comprendo que non che molara nada iso das vacinas, e estou de acordo contigo en todo canto dís; pero ¿sabes? Non che vai a ser a última putada que che fagan, xa verás cando te obriguen a comer ou dormir anque non teñas ganas, ou, ainda mais pior ¡cando che sonen os mocos!...de momento, ti non sabes o que e iso, pero eu xa che aviso, que eso e algo malísimo que te enrabea moito. Claro, que o tema este, sempre acontece no inverno, e cando chegue ti xa saberás defenderte ben espurreando a todo o que se poña diante no intre de tomar o potito ou esperneando cando te metan a dormir o mismo tempo que as galiñas. Isto que che conto e unha cousa entre nos, e un segredo que temos que compartir, porque si os teus pais saben de esta conversa, van pensar que te estou malcriando e igual xa non che podo avisar de ningunha cousa mais, así que chitón. Bueno amigo Pepe, (eu tamen me vou a presentar)Son un pouco mais grande en todo que ti, excepto na cabeza que penso que por ahí andamos. Chámome Lola que ven de Dolores. Me pregunto porque eu teño papeis e ti non? "


Bendita sexas Lolita e xa tes aqui un amigo para sempre, sobre todo se segues a escribirme cousas tan fermosas
( Ah! é a meu pai caelle a baba polo que dis del )

Un biquiño, mellor un gran biKaso

No hay comentarios: